Garage Huyskes: 1 jaar verder

Een garage waar goed voor je auto gezorgd wordt

HOEVELAKEN – Bert Dirksen nam ruim een jaar geleden Garage Huyskes over, het merkonafhankelijke garagebedrijf in Hoevelaken. Het bevalt hem goed én het bevalt zijn klanten, gezien de ontwikkelingen, blijkbaar ook goed.

Maureen van Goethem

Dirksen wil met zijn bedrijf doorgaan met waar hij en zijn team, Teun en Hugo, succesvol mee bezig zijn en daarbij wil hij tegelijkertijd blijven vernieuwen. Het afgelopen jaar was natuurlijk een vreemd jaar, maar voor de mannen in de garage gingen de zaken ondanks de coronacrisis gelukkig gewoon door.

,,Ik ben erg tevreden met hoe het nu gelopen is en hoe we er in staan’’, vertelt Dirksen. ,,Het was wel spannend, want het stukje ondernemen kende ik nog niet. Het werk in de werkplaats natuurlijk door en door en ondernemen, daar heb ik inmiddels ervaring in opgedaan. Tot nu toe bevalt dat erg goed.’’

OPFRISSEN

Het 1-jarig jubileum wordt gevierd met een opgefriste huisstijl, zichtbaar op briefpapier, vlaggen en de bus. ,,We willen laten weten dat er nog steeds dezelfde gezichten werken, maar dat er een nieuw logo is. Ook op de leenauto komt nieuwe bestickering. Verder zullen de klanten er niet veel van merken.’’

ONAFHANKELIJK

De werkplaats is zo ingericht dat alle soorten auto’s onderhouden kunnen worden, evenals bedrijfswagens en leaseauto’s. De mannen in de werkplaats werken er elke dag met passie, maar vooral met plezier aan het onderhoud en eventuele reparaties.

Behalve voor onderhoud kun je er ook terecht voor schadeonderhoud, aankoopkeuringen, airco service, trekhaak montage en reiniging/poetsen van uw auto. Garage Huyskes is een ervaren en merkonafhankelijke garage. ,,Je kunt bij ons terecht met je Ford of je Toyota, maar ook met je Peugeot, je Opel, Citroën of welk merk dan ook’’, aldus Dirksen.

VOOR DE KLANT

Service, kwaliteit en dienstverlening staan voor hem op de eerste plaats. Er is een haal- en brengservice en dat is erg handig en fijn voor bijvoorbeeld mensen die niet goed ter been zijn of (oudere) mensen die het vanwege corona niet aandurven de deur uit te gaan. Uiteraard gebeurt dit geheel volgens de huidige corona-richtlijnen.

GROEI

Service naar de klant vindt Dirksen erg belangrijk. Wanneer een klant zijn APK dreigt te vergeten belt Dirksen, zodra hij dat onder ogen krijgt, de klant op of stuurt hij een reminder. ,,Daarnaast blijven wij ook trainingen en cursussen volgen, zoals voor hybride- en elektrische voertuigen. De basiskennis is er, dit breiden we nog meer uit gericht op de nieuwste voertuigen, diagnose mogelijkheden en laadsystemen. Maar ook de onderhoudsboekjes, die zijn tegenwoordig digitaal. We blijven constant meegroeien.’’

HECHT

Wat Dirksen het allerleukste vindt aan zijn werk? ,,De klanten maken dat ik dit werk zo leuk vind, ik kan écht zeggen dat wij hele fijne klanten hebben. Bovendien werken we hier met een klein hecht team.’’

 

Dit artikel werd gepubliceerd in “De Stad Nijkerk” op woensdag 17 maart 2021 en is ook te lezen op stadnijkerk.nl